Östersjön,

Åkte ut få sjön med båten helt random när jag kom hem, haha så nu är jag på nåttarö. Jag kom hem från felicia runt 12, duschade och fixade mig, sen åkte vi till haninge för att hämta farfar och handla, sen så lastade båten och drog ut.. dock vet jag inte hur länge de tog att åka hit, "råkade" typ somna när vi va på väg haha sen vaknade jag upp på golvet.. smidig chey! Sen så grillade vi och efter de så drog vi ut på en liten promenaad, så ja och nu har jag försökt att få igång de trådlösa internet i 8765624789058 timmar, och bara för att jag är fett pro så walla funkade de ! :')  Men här får ni lite bilder från promenaden ! :) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här! :

Ditt Fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0