Hejsan svejsan!

Skola idag som vanligt, glömde bort tiden på morgonen och upptäckte att bussen skulle gått om 5 minuter, på bussen mötte jag jennifer, nathalie och sara som vanliiigt och a, Första lektionen va hemkunsakp.. jag är kvinnan i köket för fan! Sen va det fler lektioner och lalala sen när jag skulle gå till bussen va det bästa vädret åxå.. Blev helt jävla blöööt bara från till skolan till bussen, de är typ 200 m hahah.. så de blev av med kläderna när jag kom hem och på med mjukisar och stickad tröja! Sen senare så hänkade jag med pappa till ica och köpa kyyckling, och nu så har jag typ värsta beslut ångesten om vilken låt jag ska sjunga på musik cafet.. :$
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här! :

Ditt Fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0