Facebook status.

Robert Lopez- Verkar snäll :)
Dennis Nilsson- Snäll
André Martinsen- Känner typ inte men verkar snäll! 
Malin Westlund- Snäll och gullig! 
Alexander Padrello- Snygg och verkar snäll :)
Anton Isaksson- Känner inte
Linnea Pagmen- Sjukt söt tjej!
Benny Brawer- Bästa broder från en annan moder! 
Linnea Halldin- Sjukt snäll och söt tjej! ♥
Moa Sjöholm- Grymt fin ! 
Linnea Strand- Fin, snäll och vi måste ses snart! ♥
Alicia Henrixon Holtbo- Jag skolkar :3 Hahah nej men snäll och fin ! 
Adam Hildeby- Cpbarn, sluta facerapa mig... </3
Antornya Saliba- Grymt fin och duktig på fotboll! 
Alexandros Vamvakas- Känner inte men verkar snäll och rolig :)
Emilia Wedberg- Snäll och rolig :)
Frida Bondesson- Sååååå hääär söt tjej! ♥
Ida Madridista Hultman- Sjukt grym på både fotboll och innebandy och sjukt fin! 
Emelie Möllersten- Finaste ! ♥
Vatan Messi Hoti- Känner typ inte men verkar snäll! 
Arvid Marklund- Jag kommer ge dig en rak höger nästa gång jag ser dig! >:( 
Elin Marika Borg- Vi måste ses snart! ♥
Jacob Habib- Känner typ inte men verkar snäll
Shlemoun Ronaldo Teodoridis- Haffar vikarien, keep going, nej men verkar as snäll! :)
Frida Grundström- Grymt gullig tjej ! :)
Malin Möller- Fin och sjukt snäll! 
Josephine Berglund- Grym på att sjunga! 
Nathalie Nilsson- Så ölisgyhknjlsödfnkl vacker ! 
Challe Lindblom- Fiskmås...
Sandra Marie Borg- Finaste kusin saknar dig grymt mycket! ♥
Amanda Tedenström- Saknar ssc tiderna! 
Wilber Santos- Känner inte
Erika Josefsson- Saaaaknar dig fina unge! 
Ida Therese Emilsson- Sjukt fin tjej! 
Wilma Quist- Avgudar ditt utseende! 
Emma Marika Brog- Saknar dig bästa kusin! ♥
Hanna Nordqvist- Fin ! 
Johanna Nykvist- Saknar dig ! 
Benjamin Hasselberg- Grymt skön grabb
Moa Jennifer Emilsson- Grymt fin! 
Therese Oxonius- Tack för allt, älskar dig min kaka! 
Emilia Liberg- Älskar dig min ängel! 
Pontus Bååt- Om du rör min dator igen skickar jag billy och billie på dig. :( ♥
Lucas Hallberg- Kortiiis.. ♥
Hanna Edenvik- Sjukt fin tjej! 
Wilma Kjellsson- Gullig brud
Emma Bengtsson- Sjukt snäll och fin! ♥
Fannie Lundqvist- Snäll ! 
ilona Melki- Duktig på fotboll och fin! 
Sara Ablo- Sjukt fin tjej med grym stil! 
Linus Hägglund- Din superwomen för faan! 
Albin Bergvall- Langa cooola kompiiis! 
Ellinor Zander- Grym på innebandy och snäll ! :) 
Amanda Fagerlund-Sjukt fin och duktig på innebandy! 
Linnea Stenervall- Så jävla vacker nametwin! ♥
Angelina Peltonen- Sjukt gullig tjej!
Bianca Leiva- Älskar dig hjärtat! ♥
Adam Idmalm- Sluta tända eld på saker, jag kommer slå dig.. 
Max Nilsson- Tack för allt Nils! ♥
Melissa Lucia Roos- Fin tjej! 
Ida Wallin- Bästa barndomsvän! ♥
 Linnea Ekholm- Älskar dig ditt lama barn! 
Felicia Chamorro- Bög,
Michel Challma- Saknar 6b som fan,
Nathalie Amin- Grym på fotboll och sjukt fin! 
Jacob Henningsson- Saaaaknar dig kakan! 
Tim Wahlström- Snäll och fin 
Linnea Sjöberg- Saknar dig! 
Amina Lundberg- Sjukt fin ! 
Anton Åderman- Gift dig med slender man! 
Sanna Lindström- Grymt fin tjej! 
Linnea Almgren- Skit duktig på fotboll! 
Cassie Löfstad- Snäll tjej ! 
Thomas Nordgren- Hahahaha Du är cppppp..... 
Erika Henriksson- Älskar dig min korv! 
Beata Fredriksson- Saknar dig vi måste ses snart! 
William Rytterlund- Jag ska gifta mig med din lillasyster! 
Andreas Hägglund- Älskar dig Snela hesten! 
Hanna Hagermark- Grymt fin ! 
Petra Thor- Älskar dig min fruuu! 
Michelle Wagenborg- öliuhsgfuhjkioduh fiiin! 
Tilda Toresson- Sjukt vacker! 
Daniella Tahan- Avgudar din klädsmak! 
Nathalie Hanberg- Du är bäst på att sjunga! 
Samira Ahlgren- Så jävla fin och snäll! 
 

Kommentarer
Postat av: Samira

Naw,du kan va! :*

2012-09-17 @ 21:58:05
URL: http://tvakryddigakorvar.blogg.se
Postat av: Samira

Naw,du kan va! :*

2012-09-17 @ 22:00:13
URL: http://tvakryddigakorvar.blogg.se
Postat av: josefine

tack så jätte mycket vad glad jag blir :)
jag fotar med en canon eos 60D, ha det bra :)

2012-09-18 @ 11:38:02
URL: http://josefinebeijerfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här! :

Ditt Fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0