Fucking azum !

Har haft en fucking azum helg med bästavän och många andra! I onsdags så slaggade jag hos felicia sen på trosdagen så drog vi t grönan,vi mötte alicia på bussen så hon hängde med oss på grönan och så mötte vi Erika/ika och Nikolas, Nike/niklas och harry där, vi sprang runt som värsta freaken.. hahahah och sen typ runt 22-23 så kom pappa och hämtade oss vid plattan/åhlens. O sen så slaggade felicia och Ika hos mig.. seeen  på fredagen så drog vi t centrum och mötte emilia och valentina där. Vi typ hängde där lite sen tog vi busse t mig, och va där och sen drog vi t felicia och sen slaggade jag där.. och så vare värsta dep mode och fucking grät på kvällen och både felicia och pontus tröstade mig.. hur jävla gulliga får man vara? Inte bara sötaste paret utan åxå snällaste! Skämms lite, men pontus är min bror, såå.. Men idag så hare typ inte hänt ngt speciellt, drog bara ner t ica och flummade lite med felicia.. och så käkade jag midda hos brorsan! :)
-
174 dagar sen jag snackade med dig första gången, jag älskar dig..är du helt jävla fucking blind?

Kommentarer

Kommentera inlägget här! :

Ditt Fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0