Grattis på födelsedagen Mamma!

Förlåt för allt mamma.. jag har inte varit den bästa ungen men du ska veta att jag älskar dig mer än allt och alla hur många gånger jag än sagt att jag hatar dig. Du bar på mig i 9 månader och har uppfostrat mig i snart 13 år, så vafan ska jag skämmas för? Ditt liv har inte direkt varit enkelt och jag önskar att jag hade funnits där som du alltid funnits för mig. Jag vill tacka dig på något sätt, men vet inte hur jag ska göra de efter allt du gjort för mig? Jag lovar att jag ska göra allt för att bättra mig. Ffter alla gånger du torkat mina tårar och hjälpt mig på alla möjliga sätt..Du betyder grymt mkt för mig! Jag vet att de senaste 2 åren har varit tufft efter att din mamma gick bort, jag minns hur du grät på nätterna när du trodde att jag sov..Jag älskar dig mamma, även fast du kanske inte läser de här så ska du veta att jag alltid kommer göra de! ♥
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuk fint dkriver! Bevis på att du älskar henne!

2012-06-07 @ 06:55:43
Postat av: Alicia

så fint skrivet! :') önskar jag kunde säga sådär till min mamma..

2012-06-07 @ 15:19:39
URL: http://aliciajohnson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din mamma älskar dig oxå det ska du veta!!!
Hon är så lycklig att få se dig växa upp och bli en fin kvinna.....
Tack för att du finns.

Svar: Älskar dig mamma!
Linnea Björkman

2012-06-20 @ 08:18:22

Kommentera inlägget här! :

Ditt Fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0