AvslutningsLunchTvåTusenTolv,

Yes idag va avslutnings lunchen med alla 6or och lärare/rektorer. As pinsamt.. för vi började hela skiten med att jag, Felicia, Klara och Nardin gick upp på scenen och sjöng Secrets-Onerepublik och jag spelade piano och va uygufbnkmsldökfghbv rädd och nervös över att spela fel.. skakade som fan.. men vi klarade de, hyfsat bra :$ Sen käkade vi 3 rätters lunch, först rullat tunnbröd med ngn sås som smakade skinka, sen kycklingfilé med potatisgratäng och sisst glass med bär.. Haha, ingen träning idag så softar lite hemma dåra.. tihihih juste jag kan se golvet i mitt ruuum nu, städerskan va här igår! x'd :)
-
de går typ inte att lägga upp bilder just nu för som ska typ fixa om hela blogg.se eller dom håller på.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här! :

Ditt Fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0