sämsta uppdateringen..

Det har varit sääämsta uppdateringen den senaste veckan och har inte bloggat på dom 3-4 senaste dagarna. Har haft så fuuullt upp, men iaf i söndags blev det dra in till stan med pärona för att ta bilder på modellfabriken, tog några timmar, sen när vi kom hem drog jag direkt till felicia och slaggade där. Dagen efter eller ja i går så vaknade vi typ runt 13 tror jag käkade, och så sen drog vi till uttran och badade och va med edvin och max, vi skulle varit med pontus åxå men han pallade typ inte, vi gick typ runt och jag och felicia va tvungna att vara hemma 22.. kuligt.., seen idag så vaknade vi typ vid 12, haha och jag gjorde röda pannkakor, fuck yeah linnea is the pro! Sen så kom Kakan och vi drog till mölle och "badade" eller ja dom badade men inte jag.. gillar inte fiskar.. haha nej men vet inte pallade inte typ och sen nu drog jag och pappa till skhlm han köpte någon hårddisk grej, as bra ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här! :

Ditt Fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0