Busigt,

Igår så drog jag felicia o linnea och mötte viktor och lucas typ runt 19, sen gick vi till broängen och körde fotboll och bildbombade o grejer, sen runt typ 21 så gick jag o felicia o mötte edvin och dom andra drog hem. Vi satt typ o flummade och jag vet inte vad, hahaha och sen så gick larmet i typ förskolan, hahaha så en timme efter de drog vi hem, typ runt kl 23 sen så satt vi typ o nörda med mobilderna i ngr timmar xd Sen så vaknade vi typ runt 14 och så käkade vi och så sen så hjälpte jag felicia med en bloppis hon ska ha snart på http://fellisson.blogg.se/ ! Aa men ska snacka med linnea så jag kan få bilderna från igår hohoh, :) 
-
405238_268947043213928_766596088_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här! :

Ditt Fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0