Bästa ever..

Jag och felicia vaknade typ runt 10, käkade fixade oss och så sen drog hon runt 12, typ hela släkten kom runt 14, vi fikade och så, sen va de några som stannade kvar på middag och a sen drog alla typ nu, Sen har jag fått kläder och pengar hohoho, så är lite halft rik nu.. fast nej.. Imorrn blire tagga modellfabriken med mina päron och ta modell bilder i 2-3 timmar, såååå dofpogijdhlkfö sjukt glad, meeeeen har ingen jävla aning om vad jag ska ha för kläder.. så de blir väl kolla ut något nu men ska iaf ta med gitarren så jag får några schyssta bilder med den hoho :) Bilderna från idag är på pappas kamera så jag lägger upp dom imorrn eller något! :$ 0c134f8d3c448b74d682099a82aaa699_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här! :

Ditt Fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0